Integreer telefonie en IT bedrijfsprocessen en bespaar op kosten
Bellen over Internet of ook wel VoIP (voice over IP): vele consumenten hebben vanuit kostenoverwegingen reeds een VoIP verbinding
thuis. Maar is het voor uw bedrijf ook raadzaam ?
Een greep uit de mogelijkheden:
- Gratis bellen binnen uw bedrijf en tussen vestigingen.
- Goedkoop bellen wereldwijd.
- Videotelefonie: een goedkope oplossing voor videoconferencing.
- Goede en zeer goedkope oplossingen voor interactive voice response menu's (IVR).
- Uitgebreide mogelijkheden voor het koppelen van telefonie met bedrijfsapplicaties en webapplicaties (call-me-now, CRM integratie, et cetera).
- Het aantal gelijktijdige buitenlijnen is flexibel uitbreidbaar wanneer gebruik gemaakt wordt van een SIP koppeling met het PSTN.
- Toestellen en centrale te bedienen via een web-interface.
- Vele mogelijkheden voor call-centers: predictive dialing, call queues, agents, power dialing, call recording, et cetera.
- Glasvezel tussen uw gebouwen voor de interne telefonie en datanetwerk koppelingen.
- Netwerk ontwerp en implementatie van uw data en VoIP netwerk, inclusief nummerplan ontwerp of migratie, IP nummer plannen.
- Plaatsing van uw telefonie platform in een betrouwbaar datacenter en het beheer ervan.
- Netwerk- & videotelefonie en televergaderen (SIP, VoIP).
- Bellen vanaf huis met uw kantoor telefoonnumer: Tele- en thuiswerken oplossingen voor VoIP netwerken.
- Het opstellen en begeleiden van RFP en RFQ trajecten op het gebied van Voice over IP trajecten.
Uw telefonieleverancier (KPN, Ziggo, Priority, ...) maakt in het eigen netwerk
reeds gebruik van de VoIP techniek.
De extra flexibiliteit en de kostenbesparing zijn ook voor deze
partijen de redenen om voor VoIP te kiezen.
Wij kunnen u helpen bij:
Wij kunnen u helpen bij:
- advies rondom de mogelijkheden van VoIP in uw specifieke situatie.
- uw volledige kantoor voorzien van een betrouwbare VoIP oplossing.
- een betrouwbare oplossing realiseren om ook uw nevenvestigingen
met de hoofdvestiging te verbinden, zodat u intern volledig gratis kunt bellen.
Omdat wij tevens veel expertise op netwerkvlak hebben, kunnen we de extra netwerk en internetwerk aspecten als ook de te kiezen verbindingen (b.v. glasvezel) voor u adviseren en realiseren. - uw interne netwerk(en) analyseren en waar nodig bijstellen.
Voor de betrouwbare uitrol van VoIP kan het noodzakelijk zijn om wijzigingen in het lokale netwerk aan te brengen, zoals gescheiden netwerkpoorten of wijzigingen op de ethernet switches. - additionele telefonie koppelingen.
Van video telefonie tussen al uw medewerkers en kantoren tot een koppeling met uw klanten administratie systeem (CRM): b.v. 1 klik om uw klant te bellen of automatisch de juiste CRM klant pagina tonen als uw klant u belt.
Voor callcenters hebben wij tevens oplossingen voor outbound preview, power dialing, predictive dialing, call queues, het opnemen van
gesprekken, het bij- en afschakelen van extra agents, et cetera. Indien gewenst kunnen wij uiteraard
demonstreren wat er mogelijk is of geheel vrijblijvend
een afspraak met u maken.
Neem nu contact met ons
op voor een vrijblijvend gesprek, ook u kunt uw voordeel doen met onze expertise.